Translate

8 nov. 2011

Livet i stora drag


Sitter och lyssnar på Florance + The Machine
Har alltid tyckt att hon är fantastisk, musiken är inte riktigt Stina men hon...
Efter att ha sett henne sjunga live så blev det hela en aning bättre.
Vilken kvinna!
Henne skulle man både se ut som och låta som. Mycket annat skulle man inte behöva.


När jag såg hennes fina hår så ångrade jag att jag idag färgade mitt blont än en gång.
Var en millimeter från att göra något drastiskt och bli sådär farligt röd igen, men jag är för första gången för feg.
Tror min utveckling som person börjar gå åt helt fel håll.
Jag färgade min tova i en aning gulare nyans istället. Dit men inte längre.

Saker och ting rullar på.

När jag har krafter och kan sluta äta smärtstillande så ska jag ta tag i allt.
Pengar har jag dock fortfarande inte fått.
NAV sviker mig och jag får tjata tills det blöder ur deras öron. GE MIG MINA PENGAR!


Glasögonen är ännu på vift.
Jag kommer antagligen inte ha råd att köpa ny förrän nästa år någon gång.
Vilket innebär att den där summan på 3 000 var helt och hållet bortkastad.
Tänk, jag hade kunnat köpa mat. Men nu... kan jag inte det. Well.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!