Translate

20 jan. 2012

Sitter i min ensamhet och funderar på allt och lite till.
Känner mig oerhört irriterad på mig själv.
Bristen på lust till allt börjar bli lite väl tjatig och för att bryta mitt enformiga mönster så tog jag tag i både kamera och penna igår.
Fotograferandet blev endast ännu ett försök i jakten på något jag tappat helt.
Men att teckna var nog det bästa jag gjort på länge. Herregud vad det ger mig en spark i baken.


Fem månader med mig själv har fått mig att inse att jag har mer att ge än ingenting och det är bra att allt detta tunga resulterar i något som inte får bara min kropp att må bättre.

Nu kom yrseln som det där billiga halväckliga kaffet ger mig.
In i duschen och ut i snön med mig!

_______________________________________

Måste även få tala om hur glad jag är över att jag imorgon får min syster närmare.
Så nära att hon kommer tröttna.
stackarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!