Translate

12 apr. 2012

12/4


Jag har nu äntligen lyckats hitta mig en inneboende till maj.
Vilket slit.
Jag har också, än en gång, tagit tag i träningen som fick vänta under min vistelse i Sverige. Var rätt övertygad om att pengarna inte skulle räcka till, men eftersom jag avbokat mitt fantastiskt dyra tandläkarbesök så gick det ändå.
Det är faktiskt så att jag vill ha en bra rygg hellre än en go mun. Jag har inte satt min fot hos tandläkaren på många år så jag tänkte att det gott kan vänta ännu en månad eller två.

Så... Jag lägger upp mina dagar runt träningen och det är grymt fint att ha något att fokusera på. Har jag kommit så här långt så är det ju bara att köra på.

Hade nu tänkt att ta mig en promenix ner mot staden, men eftersom träningsvärken slog till så får det vänta en timma eller två. Mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!