Translate

4 dec. 2014

En ond rygg och glad bebis!



Det blev inte mycket fart här idag ändå.
Ryggen totallåste sig så jag har knappt kunnat resa mig ur soffan.
Jag bokade en tid hos kiropraktorn imorgon så det blir ordning på det.

Vill vara frisk och stark i ryggen till den dagen Hedvig vill springa runt och leka,
Snart kan jag återuppta fysioterapin också!

Måste få tala om att det händer otroligt mycket med vår lilla bebi. 

Här om dagen skrattade hon på riktigt för första gången.
Helt fantastiskt!
Hon har även fått en helt annan melodi i sitt joller.
Hon börjar hitta sin röst ordentligt!

Snart kommer Johan hem och då ska jag nog sträcka ut mig på sängen och vila lite.


I julklapp önskar jag mig en ergonomisk sele
med något fint mönster eftersom Baby Björn inte
är snäll mot ryggen. Då ska hon få hänga på min
mage ofta. Och som hon älskar det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!