Translate

12 mars 2015

Alltför länge

Nu var det cirka tusen år sedan jag skrev något här och jag borde väl egentligen kunna ta mig tid då och då för visst kan det vara skönt att skriva av sig lite. Men energin har inte funnits. Inte ens lusten...
Sen har min dator blivit så fruktansvärt omöjlig att ha att göra med att jag liksom har gett upp.
Nu har jag i alla fall laddat ner en bloggapp på plattan men jag har på känn att allt kommer att se konstigt ut.
Hur som helst. Bebisen sover efter att ha fått en rejäl portion med gröt. Oj vad det har hänt mycket. 6 månader gammal är hon nu och hon är inte längre en liten bebis. En stor bebis är hon nu! Som kan sitta själv och som kommunicerar. Så häftgt! Vi är i full fart med flytt och på söndag får vi nyckel. Längtar så otroligt mycket. Längtar efter att lugnet ska få möjlighet att lägga sig. För det var länge sedan...
Solen skiner och jag ska försöka göra mig klar för att ge mig ut så fort Hedvig vaknat!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!