Translate

19 aug. 2010

Nuni.


Det ständiga problemet har återkommit.
Håret.

Jag har nu gått igenom gamla bilder och försökt komma fram till vad som faktiskt är finast.
Jag har ju aldrig haft långt hår och då är ju frågan varför jag ska pina mig själv till det när jag faktiskt trivs i kort hår.
Frågan är bara hur kort det ska vara och vilken färg det ska vara.
Jag har insett att riktigt mörkt är riktigt snyggt, men jag avundas alla redheads .
Det är så grymt snyggt med rött hår.
Och längden jag har nu är helt klart inte ok.
Det är sjukt slitet, vilket är mitt eget fel och det är omöjligt att göra något med det.
Bilden ovan visar på ett ungefär hur det ser ut...

Så nu kära vänner behöver jag er hjälp.




Det är det här jag är sugen på för tillfället. Mörkt och skapligt kort.
Det är stiligt som tusan...



Sen har vi den här.
Kort, mycket kort och blont. Luggen är en aning för kort, frisörer har kass smak...
Men längden är kalasfin och färgen är ok.



Här har vi min personliga favorit. Rött.
Frisyren är kanske inte den stiligaste, men det var gött.
Jag behövde inte göra ett dugg med den.



1 kommentar:

  1. Jag röstar på mörkt och kort..... eller ljust och kort.... rött är ju fint.... Tycker du passar i allt faktiskt (utan att smöra) ok,bestämmer mig för mörkt och kort !!! A-L

    SvaraRadera

men akta dig för spöken under sängen!