Translate

9 maj 2011

Från aaah till öööh

Om jag fick bestämma så skulle jag slippa gå igenom den här skiten. Jag vet att det är fruktansvärt onödigt och det kostar mig bara massvis med tid, och pengar.
Idag har jag fått springa runt i trädgården och svettats med sladdar och prylar fasttejpade på kroppen, och inte får jag duscha heller. Det känns inte jättebra men nu är det snart gjort och då får dom där härliga läkarna än en gång se att jag hade rätt.

Jag skulle helt klart mått bra vid det här laget om dom bara hade lyssnat på mig från första början. Människor som inte ser andra människor är inte värda ett skvatt i mina ögon.

Men jag har lärt mig, och jag vill tacka den person som fått mig att inse, att jag ska vara glad, inget annat! Negativa resultat på allt, jag borde fira!

Men snart tar jag det stora klivet in i nya och bättre tider. Bara så ni vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!