Translate

16 juli 2011

Sugen på nytt boende?


Om 4 månader förändras mitt liv totalt.
Och jag har 4 alternativ.

  1. Hitta en ny sambo
  2. Bita ihop, bo själv och leva snålt som aldrig förr
  3. Hitta en ny, egen, liten skitlägenhet
  4. Återigen flytta till kollektiv

Alternativ 1 är väl det som skulle vara det absolut bästa eftersom det inte finns någon annan plats i hela världen som har fått mig att känna mig så hemma någonsin.

Finns det någon som känner sig intresserad
av mitt 80kvm stora palats?

Jag är ju bra på att laga mat.
Jag sköter gärna städningen och jag håller mig som oftast på mitt rum.
Jag inreder balkong och lägenhet efter säsong och jag kan även anpassa den efter dina önskemål.
Låter det inte bra?

Dela en underbar lägenhet med en osynlig varelse?
Kom igen! Jag kräver inte mycket, förutom att du kan betala hyran och är lite snäll.

(och här kommer en drös stämningsbilder från palatset)










1 kommentar:

men akta dig för spöken under sängen!