Translate

7 aug. 2011

Från då till nu

Den här sommaren har jag varit fantastiskt dålig på det där med att fotografera.
Att föreviga ett ögonblick är bland det bästa jag vet, men jag har tappat det helt.
Behöver en inspirationsboost men vet inte hur jag ska gå tillväga för att få en sådan.
Det är så mycket som sker omkring och inom mig nu och innan har det inneburit att jag har behövt lägga fokus på något annat och där har kameran hjälpt mig.

Men nu... Nej jag behöver lägga den energin på mig själv och då har hela fotograferandet fallit bort.
Dumt är det, men det kommer snart!

Jag måste även få tillägga att jag helt klart är nöjd med mitt liv för ögonblicket.
Att vilja ha måndag för att få gå till jobbet istället för att sitta hemma och rota runt bland allt kaos är fint.

Men nu kommer lite bilder.
Några gamla godingar och några nya.
(ursäkta den härliga blandningen av gammalt och nytt och färger och ljus. thats life, kaos!)

Enjoy!



Roky Erickson - Starry eyes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!