Translate

11 aug. 2011

Wroom

Det är inte mycket som krävs, men nu har jag en anings ont igen.
Träningen hjälper och det är fint eftersom det är en av få saker jag har att ägna mig åt under min lediga tid.

Jag lagar även mat, gör smoothies och lyssnar på grym musik.
Maten jag lagar ser grotesk ut, men smakar fantastiskt.
Smootshisen lika så.

Musiken är helt säkert kass i mångas öron, men i mina är det underbart.
Saker och ting rullar alltså på i vanlig takt, även om det många gånger kan bli så att jag tröttnar.
Jag blir lite för lätt rastlös.

Jag har lovat mig själv något. Jag ska skärpa mig vad gäller mitt hår.
Jag ska sluta klippa mig med egen sax i eget badrum och endast gå till frisör när jag behöver toppa det.
När jag var i Hackås hade Malin roligt åt mig och sitt löshår.
Det blev inte bra.

Men jag vill ge det en chans. Mitt egna hår alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!