Translate

7 feb. 2012

7/2



Idag har jag haft en sån där dag då det har varit svårt att inte fokusera på det negativa.
Omvärldens nederlag beblandat med mina egna blev en för stor börda och jag vill inget annat än skylla på den dåliga starten jag fick på dagen. En tidig morgon där allt bara gick utför är inget som står på min önskelista.

Jag måste dock få påstå att jag den senaste tiden har försökt att endast bada i guldglimmande ögonblick. Försöker bortse från det som är lite tyngre än det lätta. Men det är inte alltid det lättaste. Nya intryck har gjort djupa avtryck men jag tar tillvara på det fina mycket bättre. Tänk ändå vad mycket man har att tacka andra för (och här har jag också lärt mig att jag har mig själv att tacka för en del också).

Även dåliga dagar kan vara bra dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!