Translate

13 feb. 2012

En ursäkt


Idag blev jag sådär oskönt arg utan anledning.
Det är väl min frustration över att jag tappat suget på kreativt skapande helt som orsakade det.
Jag ligger hellre i sängen en hel dag och ojar mig över en humörvägning än att gå ut i solen och ta såna där bilder som till och med gör mig glad i själen.
Att tvinga fram något som man tappat är inte det lättaste men var dag så försöker jag inspirera mig själv. Jag försöker obemärkt locka fram suget efter att göra något fint och bra.
Det blir dock inte så lyckat. Det resulterar ju tyvärr i blogginlägg som inte säger något som helst, kollage fastklistrade på papp eller bilder av mig själv i olika poser.
Uff så tragisk jag känner mig.
Mina kära säger att det kommer tillbaks, och det vet jag att det gör. Men hallå... NÄR?!


Ni får helt enkelt stå ut så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!