Translate

29 mars 2012

0 - 100

Det är tydligt att det inte alltid blir som man tänkt sig.
Resan på 12 timmar kändes som 48 tack vare en drös tåg och bussbyten i mörker och spöregn.
Men jag kom fram. Jag tog mitt pick och pack och unnade mig en "god" kopp te på Törners i väntan på Malin. Där har jag inte satt min fot sedan jag Sanna och mormor tog fika efter födelsedagsshopping för en hel hög med år sedan.

Jag hade inte heller tänkt mig att spendera hela min veckopeng på läkarbesök och storhandling på apotek. Men det får vara värt det. Känner mig som Shrek x 100 för tillfället och vad gör man inte för att vara fager. Det är alltså nässelutslag jag fått, vilket jag kom underfund med alldeles tack vare mig själv och inte läkarna. I väntan på bättre tider får jag bara tacka gud för smink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!