Translate

13 nov. 2012

Vuxenpoäng

Ja. Jag är fruktansvärt fattig.
Jag har inget arbete och pengarna jag lagt undan verkar försvinna.
Idag har jag i vilket fall som helst inhandlat nödvändiga ting.
Känns ungefär som när man gick i småskolan och fick i uppgift att
planera en lägenhet och allt som hör till. Det är inte helt lätt.
Och allt kostar.




Jag hittade en drös med gosiga rosa köksting
men det temat var näst intill omöjligt att fortsätta på
så det är bara att göra det bästa av situationen.
I slutändan är det nog viktigast att man har det man
faktiskt behöver.

Idag beställde jag en tokfin elvisp, en mixer och en
kaffekokare.
Netonnet är det absolut bästa. Det mesta där är
hundralappar billigare än båda Siba och Elgiganten.





Woh! Se här.
Vilken alldeles utmärkt julklapp! (hinthint)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!