Translate

25 nov. 2012

till&frånav&på

Nu skall jag vara helt ärlig och
säga som det är.

Ni ska nu få 100% Stina kastat över er.

Det här med att försöka
bosätta sig på västkusten har visat sig
vara ett enormt misstag. Saker och ting
har gått sönder sedan jag kom hit och
för att inte riskera att göra mer skada
så flyr jag. Feg som jag är.
Jag har väl kanske under mina år
ensam i den hårda världen lärt mig att
se varningstecknen.
Jag hittar nu en annan väg att gå.
MEN innan jag packar ner mitt liv som
jag släpat hit och finner någon annan
stans att uppehålla mig så ska jag ta en
paus uppe i landet med min fina pojke
som jag sitter och saknar något oerhört
varenda sekund varje dag.




De val jag gör hädanefter ska vara
mina val. 
Inget som helst ska få
påverka det annat än min alldeles
egna vilja eller ovilja
.

__________________________

Det är promenader och långa bad jag
har ägnat mig åt sedan jag anlände.
(Förutom att sitta på arbetsförmedlingen
eller slåss med verkligheten då vill säga.)



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!