Translate

20 sep. 2013

Titt ut!

Jag har varit i en annan värld ett tag.
På både gott och ont.
Jag har låtit mig dras med och livet sprang iväg med mig.
Jag har dock sett till att ha någe så när kontroll.
En del äventyr i Landet Lagom har jag hunnit med när jag orkat och så har jag tagit tag i det där som
ska leda till något gott.

I morse tog jag en promenad i skogen för att andas höstluft.
Jag blev helt slut på fem minuter men efter att ha fått upp flåset efter att ha slingrat mig fram bland träd
och klivit över luriga rötter så var det så otroligt härligt.
Jag har helt missat det som skett utanför min värld. Men jag ska ta ikapp det minsann.
Jag ska ta ikapp det när min kropp har fått sova nog och när hjärnan pausar i kaoset.


Vi begav oss ut på äventyr


Vi hamnade i svampskogen


Fick träffa käre bror för första gången på alltför länge


Höstiga promenader








En mängd med tysta och stilla mornar har jag haft. Underbart

Joråsåatteh!



1 kommentar:

  1. Vad mysigt det ser ut! Skogen i mitt <3
    ps. Flytta till gebegeee

    SvaraRadera

men akta dig för spöken under sängen!