Translate

24 sep. 2010

Det ständiga problemet...

...Pengar. Jag vet att det alltid finns något att klaga på, och jag vet också att jag är fantastiskt på att göra just det, klaga. Jag har dock lärt mig att se ljusare på saker och ting, men för tillfället så ser det en aning mörkt ut. Har inte många hundra att leva på efter att jag varit duktig och betalt hyra och diverse räkningar. Jag är bra på att leva snålt på så vis att köpa mat som inte kostar mycket, men det som är mitt största problem för tillfället är att Oslo är en grym stad vad gäller mode. Jag är förvisso inte den mest moderiktiga, men suget efter att försöka finns där och det förstör mina planer att leva snålt. Jag har nu lovat mig själv att endast köpa saker jag faktiskt behöver, såsom grymma vinterskor och en varm mössa.


Hittade en del bilder på min telefon som ger mig fina minnen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!