Translate

24 nov. 2010

allan är mig kär

Vill du ha en rektigt rekorderlig kär en som högst schangtil och helt pålitlig är, allti snäll och fin och arbetsam för två, och en fröjd att kika på? Vill du ha en kär, så flitig som ett bi med duktig portmonnä och fullt med slantar i? En som inte alltid flänger hit och dit och säger ja till snus och sprit? Då är fäll inte jag den rektiga för dig som är så lat utav mig och så jämmerlig? Och aldrig kan man veta var jag håller hus och nyttjar sprit och tuggar snus. En annan sak som alltihopa krånglat till, det är ju detta att jag faktiskt inte vill, för även om jag vet att du är rik och grann, så vill jag hellre ha en ann. En som är ganska ful och fattig som en lus och älskar skratt och glam och trivs att leva bus. Och inte heller är hon särskilt klok och vis och inte sexuell precis. Men det tjänar inget till att diskutera smak. Den ena tar sig fram, den andra tar sig bak. Den ena tycker si, den andra tycker så. Sånt där är svårt att ändra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!