Translate

21 nov. 2010

Finbesök

Har ni insett att jag alldeles för länge har underskattat hela grejen med att umgås med andra människor.
Jag har i stort sett suttit och kollat på TV i 2 år.
Känns inte ok eftersom jag nu sitter och inser att vårat fina hem inte är lika fint utan de fina som åkte för inte så länge sedan.

Det är positivt, det här med att jag börjat inse att jag kanske inte är någon ensamvarg, som jag alltid trott. Det är ju för fan helt underbart att vistas med människor som man uppskattar.
Det är något jag borde göra oftare, men vart hittar man dom?
De som är garanterade sitter i en bil på väg bort. Oskönt gjort av dom att bara åka sådär.




Bilden ovan till vänster är min absoluta favorit. Hejkompis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!