Translate

2 nov. 2010

Novemberregn

Jag lever på Oslos luft, avbetalningar och en och annan linsgryta.
Långa och avslappnade samtal får mig att glömma alla de idioter som förpestar min omgivning. Jobbar hårt för ett liv i lugn och harmoni.
"Det kommer! Sluta stressa."

Jag lyckas som ni kanske märker att bortse från de röster inom mig som säger allt kan gå åt helvete vilken sekund som helst.
Allt flyter på som det ska och de krav och måsten jag har är också det som får mina dagar att rulla på inte bara bra, utan också bättre.

Mina laster är det som förgyller mina dagar, mina hundra koppar med kaffe får min trötta kropp att kämpa på och de få cigaretter jag unnar mig lurar mig också att slappna av.

Detta kanske kan verka dåligt, allt det jag säger. Men det är bra. Tro mig!







Saknar mitt hår.
Saknar mitt stora öra.

1 kommentar:

  1. På lördag kommer din favoritmänniska i heeeeela världen (nästan). Längtar! puss

    SvaraRadera

men akta dig för spöken under sängen!