Translate

25 jan. 2011

Löningsdag är min dag

Det jag ätit de senaste dagarna har inte velat stanna kvar, förutom en torr knäckemacka igår.
Får tacka min älskade sambo som var iväg och handlade åt mig igår, nu skall här firas med juice och banan!


Kan tro att min kropps energinivå ligger någonstans på botten. Känner att halsen börjar klia och näsan rinna, men det är sådant jag försöker bortse ifrån. Nu är jag frisk!


Vill även tala om för er att jag erkände mig själv som rökfri efter endast två dagar sin rökfri.
Det var kanske lite väl vågat, men nu har ännu ett par dagar gått och jag känner mig lika stolt som en kattmamma. Nu är det nog. (jajuuu, där kan vi ha förklaring på klihalsen.)

1 kommentar:

  1. Skönt du är bättre och att du lyckats med konststycket att bli rökfri. GRATTIS!

    SvaraRadera

men akta dig för spöken under sängen!