Translate

20 jan. 2011

Wiwawo

Älskade kvinnor och barn. Jag är nu lika sliten som igår.
Jag har idag ägnat mig åt sådant som ingen skall behöva ägna sig åt.
Isvandring i uppförsbacke med femtioelva ungar i vagn.
Det som höll modet uppe var tanken på en kopp kolsyrat vatten och ett ordentlig glas med kaffe.

Jag har även kommit till insikt vad gäller min favorittröja.
Efter att ha tvättat den för hand är den inte längre min favorit.
Hoppas nästan lite att jag lyckades förstöra den eftersom jag aldrig mer kommer tvätta den.

Måste även få tala om att jag kommer få in ett par kronor extra på kontot hädanefter.
Och Mimmi, ja, hon kommer få in kronor på kontot. Bättre kan det inte bli.

Ser fram emot lördag. Då ska jag faktiskt ägna mig åt musik, en öl och ett par människor.




Stina säger (21:28):

trosor är ett inbillat tvång. skönast utan

2 kommentarer:

  1. Underbara Stina. Alltid lika roligt läsa din blogg och en jättefin bild av dig. Sköt om dig och ha så kul i morgon.

    SvaraRadera
  2. EN öl? hehhehehe tusen

    SvaraRadera

men akta dig för spöken under sängen!