Translate

3 jan. 2011

Tillbaks till verkligheten


Härlighet vad min älskade kropp har glömt bort hur man slappnar av.
Jag har energi som heter duga när min stackars hjärna säger stopp mest hela tiden.

Blondiiiiie gör min kväll som så många gånger förr.

Måste även få berätta. Kameran jag ärvde från min älskade morfar hade en rulle att fotografera färdigt när vi hittade den.
Vilket betyder att gogubben hade tagit ett par bilder med den.
Det som skedde igår fick mitt hjärta att brista. Filmen hade gått av. Nu skall jag sätta i en ny rulle, slänga på blixt och teleobjektiv och fotografera i hans ära.

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att filmen gått av. Den har väl suttit för länge och blivit skör. Skönt att du mår bättre. Njut av livet och det nya året.

    SvaraRadera

men akta dig för spöken under sängen!