Translate

5 feb. 2011

Bekymrad själ



Jag skulle nu kunna påstå att det är precis det jag är.
Jag vill även påstå att det ibland är förbannat dumt.
Hela veckan har jag befunnit mig i en helt egen värld som har varit fylld av fruktansvärt många betydelselösa tankar och oviktiga småting som egentligen inte har med någon eller något som helst att göra.

Det har varit en sån där vecka då jag helt seriöst har gått och dreglat.
Det är fränt.

Men nu ska det bli ändring på det.
Uff.

Lördagsmorgnarna är min tid för insikt.
Lördagskvällarna är min tid för förändring.
Söndagarna är min tid att pussla ihop alla bitar och försöka lappa ihop alla bitar som trillat loss.


Jag känner mig själv alltför väl så det är inte konstigt att jag ibland blir så trött på mig själv.

For Your Love - The Yardbirds 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!