Translate

6 feb. 2011

Variation

Söndagen.
Kaffe och syster.
Svettningar.






Lördagen.
Fint sällskap.



Jag blir förvånad varje söndag. Veckorna går och jag hinner inte med. Det är massvis med saker jag egentligen skulle ha fått gjort, men eftersom dagarna tar slut innan de ens har börjat så resulterar det i att jag sitter med långa listan på viktiga saker jag skall utföra. Helst nyss.


Jag är bra på att få till de perfekta helgerna. Men jag är övertygad om att det är människorna i min närhet som påverkar det så till den grad att jag skulle kunna säga att jag är mer än nöjd med varenda timma och varenda minut som gått.

Man skulle dock kunna tro något annat när man ser min konversation per sms med Mimmi.

Mimmi 03.33: Vad gör du ikväll?
Stina 03.34: Dör.
Mimmi 03.34 : Vart är du?
Stina 03.35 : Någonstans.


The Lucky Bullets live at Ila prison Oslo,Norway
24th February 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!