Translate

5 dec. 2012

Lucka nummer 5; en bild på dig som togs i somras.

Sommaren 2012 kommer vi minnas som Anna & Daniels.
Deras underbart vackra bröllop stod i fokus och jag och  Kristoffer
begav oss upp till Hälsingeskogarna för att hjälpa till med pyssel och don i inför den stora dagen.
Jag var inte helt i form alla dagar, men här var jag på topp.
Efter att den här bilden togs begav vi oss på loppisrunda som vi avslutade med sommarens godaste (och enda?) mjukglass.
Små ting kan göra mig löjligt lycklig.











Nu ska jag vandra ut för första gången på flera dagar.
Kylan har fått mig att ta tag i saker och det innebär att jag har suttit inne.
Helt utan dåligt samvete!
Men nu ska jag pälsa på mig ordentligt och gå ut i snön som faller från en klarblå himmel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!