Translate

4 dec. 2012

Lucka nummer 4; en bild på någon du beundrar.

Min storasyster.
Hon är inte bara vacker på utsidan, hon är förbannat fin på insidan också.
I tuffa tider har hon varit en fantastisk stöttepelare och jag kan inte
uttrycka min tacksamhet för det.
När vi var de blonda, blåögda systrarna Simonsson var det svårt att skilja oss åt
men nu är det svårt att hitta likheter.

Jag har alltid sett upp till henne, mycket på grund av hennes lugn och styrka.
Hon är liksom lite som Superwoman.

Jag har dessutom väldans skoj med henne och det är inte helt fel det heller!
Att ha henne som storasyster gör mig till en bättre människa.

Så enkelt är det.




Kalendern kommer från Emily Dahl.


1 kommentar:

  1. Så fint du skriver om din syster :-) Det är lycka att ha en fin relation till sina syskon....
    Kram Lotta

    SvaraRadera

men akta dig för spöken under sängen!