Translate

25 juni 2011

Dagens

Ritchie Valens - Oh Donna





Dagarna gör mig förvirrade.
Dom har så bråttom.

Den här veckan har varit så fantastiskt tråkig att jag faktiskt tycker synd om mig själv.
Men det till trots så har jag varit mer stressad än någonsin.
Småsaker som vanligtvis inte har någon betydelse har slitit mig i stycken.


Igår var det midsommar och det var det ju ingen som hade talat om för mig.
Fick slänga ihop dagen med ett kör och det blev ju bra.
Fick vinka av min älskade vän Herr Hagman som har fått för sig att lämna mig för ett annat land. Skitsverige.

Jag fick en fin middag lagad av en härlig herre och det hela avslutades med att vi mötte upp min fina syster och hennes fina vän på Mono och tog ett par öl.
Jag stretchade av och till, vilket är det bästa jag vet nu för tiden.

Jag har tagit hand om mig själv så duktigt så jag unnade mig en liten utekväll med fint sällskap. Jag behövde den.


Nu skall jag ta tag i dagen. Gå och handla potatis, gräddfil, gräslök och allt som hör till.
Nu skall här firas! Det är bara 3.5orna som saknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!