Translate

16 juni 2011

Heart Full Of Soul





Min brist på inspiration kanske beror på att allt som sker omkring mig är så fruktansvärt färglöst. Det betyder inte att det är tråkigt. Svartvitt är också vackert.
Men eftersom jag vid flera tillfällen blivit beskriven som en färgglad person så känns saker och ting just nu en aning tokigt.


Jag ska tacka nej till vidare undersökningar av mitt hjärta eftersom de vid de två första tillfällena inte funnit något vajs. De ska inte få sin "tredje gången gillt". Jag avbryter dom där.

Jag har också som de flesta vid det här laget vet, sagt upp mig, vilket känns som en spark i baken och i ansiktet. Det är alltid lite läskigt att ta vuxna beslut.

Jag kommer dessutom (antagligen) bli osambo till hösten.
Min kvinna lämnar mig för att vidga sina vyer och jag klandrar henne inte.
Men jag står alltså ensam med en lägenhet värd alla pengar jag har varje månad och det är något som ger mig magknip.

Sen är det såklart en drös positiva och underbara saker som skett. Men de är inte alltid lika lätta att sätta ord på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!