Translate

28 juni 2011

Hej och min hå

På lördag beger sig Mimmi till Stavanger och det innebär att jag kommer vara ensam här fram till tisdag då jag brummar mot skogarna.

Det är mycket med ensamheten i storstaden som gör mig nervös.
Mycket mer nervös än när jag är mitt ute i ingenstans.
Men jag ska väl lära mig det någon gång och nu passar ju bra.

Uff
. Det är mycket med Hackåsvistelsen som gör mig stressad.

Jag stressar upp mig för att faktiskt anlända så pass sent som jag kommer göra och eftersom sista bussen går 18.30 så blir det ett stort problem, första går 07.15 dagen efter.
Förhoppningsvis får jag skjuts av min fina vän men det är inte 100.

Det största problemet är helt klart att mataffären har klappat igen.
Så jag kommer sitta där dagen efter jag kommit fram, utan mat.
Får väl gå dom där milen för att storhandla, eller lyxa till det lite och ta cykeln!
(känner sig någon underbar hackåsbo manad att hjälpa mig, hojta till!)

Sen har vi ju råttfällorna också, men dom vill jag inte tänka på.
Jag kommer dessutom varken ha telefon eller internet på tre veckor.


Välkommen till Jämtland!

Hoven Droven - Köttpolska



__________________________________________________










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!