Translate

5 juni 2011

Sommar var det


Jag kan nog inte sätta ord på hur fin gårdagen var.
Jag fick en fruktansvärt dålig start men solens strålar och goda vänners sällskap gav mig en spark i röven. Ututut.
Jag gjorde något jag vanligtvis inte gör. Jag sa nej till öl och köpte mig ett par cider istället.
Att jag sedan fick ont i magen och blev lite dålig vill jag gärna skylla på sockerinnehållet, inget annat.


I morse vaknade jag vid 07.00.
Då var jag liksom färdig.
Efter två dagars hålligång hade jag väntat mig att min kära kropp skulle önska mer sömn, men icke!
Jag gick upp, bytte gardiner, diskade och lagade mat.
En tredje måltid på 8 dagar. Det är bra Stina.

Ont i tänderna har jag också.
Äh. Det är nog sockret.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!