Translate

9 maj 2012

Igår anlände Mimmi.
Kändes fel att lägga henne på soffan. I hennes egna lägenhet.
Men snart är allt på riktigt igen och då blir nog inget konstigt.

Jag har också sett till att skaffa ett abonnemang.
Gjorde en sån där härlig undersökning som talade för mig
att om jag skaffar 1call så kommer jag kunna spara 5000 i året och det lät rätt bra.

Har också råkat shoppa lite.
Eftersom jag ändå kommer ha 5000 mer i året liksom...
En svart långklänning var bara att glömma, så det fick bli något annat långt istället.

Nu ska jag vila magen efter ett enormt intag av mat. Hamburgare för 168:- mättar gott.

Där hon hör hemma
Den där fina jag hittade i en mycket underlig butik
med mycket underliga människor
98:- så var den min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!