Translate

3 maj 2012

Tog min morgonkaffe på balkongen.
Har inte förrän idag vågad ställa ut alla mina fina blommor.
Trivs nu bättre ute än inne.

Igår ramlade jag runt i staden i ett antal timmar.
Sökte frenetiskt efter en svart långklänning med axelband, men fann ingen.
Funderar på att köpa en utan och möjligtvis sy fast ett par.
Vi får se hur det blir.

Jag hittade mig iaf en bikini, efter många om och men.
Den här kroppen är inte lätt att ha och göra med.
Får äta upp mig lite så jag kan fylla ut den ordentligt.
(igår blev det glass till frukost och pizza till middag så jag är på g)

Ska ut och vandra lite i solen idag igen.
Ryggen fick sig ett bakslag och jag går än en gång som en kärring.
Ja well. Det blir bra. Solen skiner liksom.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!