Translate

6 juni 2012

Den fabulösa Fröken Haag



Jag spillde smält smör på min vita klänning i morse.
För att rädda den sprayade jag på Cillit Bang utan att ta av mig plagget.
Inte det smartaste jag gjort då jag blekte inte bara klänningen, utan även mina lår.

När jag går ut i vardagsrummet för att berätta något tokviktigt för Mimmi så ropar jag efter henne eftersom jag inte ser henne varken där, på toaletten eller i hennes sovrum. Jag blickar ut över hela rummet men icke.
Sedan hör jag hennes fniss. Och där ligger hon, i soffan. Jag har tydligen mött hennes blick utan att själv märka det. Jag skyllde på hennes mycket kamouflerade klädsel.

Morotskakebaket
Mimmi monterar ihop matberedaren och alla delar är på plats. Jag skall då kontrollera det hela och pekar på rivjärnet som sitter i beredaren och säger:
"Den skall man ju ha om man typ ska riva morötter."

Ja...




Gokaffe med skummad vanlijmjölk är mummelimum

Lillfika på Storo




Tänka sig så fin jag hittade



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!