Translate

21 juni 2012

Sysselsättning


Försöker att njuta av min sista tid som hemmafru.
Saker och ting börjar ske efter en tids försök att få igång det hela.
Är lycklig att mina människor har sparkat mig i baken. Vissa saker behöver man hjälp med.
Så enkelt är det.

Har de senaste dagarna sysselsatt mig med mängder av promenader i finväder och fulväder.
Jag har avnjutit goda måltider och jag har rensat ut gammal skit både i palatset och i källaren.
Jag har helt enkelt ägnat mig åt sådant man borde göra när man är "ledig"













En av alla gokaffemys


En fika med ännu en vän som återvänt



Dom där måndagarna då vi stresshandlar i världens minsta
butik tillsammans med en miljon andra.



De heliga kvällarna/nätterna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!