Translate

14 mars 2013

Wäääääh




I lördags tänkte jag unna mig lite socialt umgänge, en droppe alkohol och glad musik.
Men tröttheten var så förbannat intensiv och när jag gick efter 2 låtar in i spelningen 
så började jag nästan gråta (för det första så ville jag slå alla som vägrade flytta på sig när jag försökte
ta mig ut därifrån men the main problem var att min hjärna hade slutat fungera och
kroppen var någon annanstans.)
Nu har inte jag varit sjuk på gaaaaalet länge, men barn har bakterier dom. Och det sa pang.
Jag har tagit mig ur sängen efter 4 dagar i den. Febern som varit hög har lagt sig och jag ska
faktiskt iväg och jobba lite. Äntligen!
(sitter fortfarande och svettas ut förkylningen. herregud, så mycket som jag har svettats de här dagarna har jag 
inte gjort på 23 år sammanlagt. men det är bra va?)


Hittade en köp/byt/sälj - grupp på fb.
Det kan vara det finutligaste på länge.
Hittade de här  pjuckseluringarna för hundralappen.
Helt nya!



Även om vi ogillar varandra lite i smyg...
så kan jag tycka att han gör sig bra på bild!



Lördagen.
Astrid är fin och bakgrunden ser nästan ut som kulisser.

Hittade den här bilden här om dagen.
Herre min hatt så slank jag var.
Om jag ändå hade förstått det då och kämpat för
att behålla formen... Men nu kör vi igen!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!