Translate

13 aug. 2013

Belåtenhet

Jag är nästan lite tom på ord.

Jag har gått in i del 2/2 av 2013 med en tillfredsställelse utan dess like. Hösten.
Jag var så färdig med sommaren. Den där underbara sommaren.
Jag var ilsken i starten. Besviken över att saker och ting inte skulle bli som jag ville.
Men det visade sig bli helt fantastiskt trots det.

Det finns inte så mycket jag för tillfället vill understryka annat än att det är fint att
få ha börjat jobba på riktigt igen. Att trivas med vardagen. Är det möjligt?

Jag skall strax ge mig ut i 14 grader, sol och krispig luft.

Jag skall låta vackra tankar värma mig inifrån.

(lyckades nu vända upp och ner på min frukt och yoghurttallrik över datorn. tack och hej!)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!