Translate

3 aug. 2013

Pusselbitar

I torsdags morse vaknade jag strax innan klockan ringde.
Hade sovit väldigt lite men var pigg och så fantastiskt redo för dagen.
"Idag är första dagen på resten av mitt otroligt underbara, fantastiska, spännande och makalösa liv."
Dagen visade sig bli underbar.

Jag är så trött på den där gråa Stinan som helt och hållet kan ta över mig ibland.
Men sedan cirka två veckor tillbaks har jag nästan inte sett glimten av henne.
Med vissa undantag förstås.

Men bitarna faller på plats en efter en.

Jag startar varje dag med att bestämma mig för att just den HÄR dagen ska bli den bästa dagen
någonsin och jag skall forma den utefter de förutsättningar och möjligheter som ges.

Idag har regnet piskat och åskan dånat, så jag har pysslat och njutit av ensamheten med
tända ljus och god musik. Allt detta med ett enormt leende på läpparna och en längan
som får fjärilarna i magen att förlora förståndet. Tokfjärilar!

Hur som haver.


Jag ska fortsätta den här kreativa dagen med att teckna och laga en välbehövlig måltid.
Vill även visa upp mitt ommöblerade rum som är mer trivsamt än någonsin.
Jag tackar fortfarande min alldeles egna gud för att jag fick bosätta mig här.













En ny en. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!