Translate

1 dec. 2013

Idag är en sån där dag då vi bara ligger i sängen.
Solen skiner som fan ute och vi ligger nedkrupna i sängen med candy crush och mysiga samtal, mätta och belåtna efter en pizza.
Gårdagen var bra. Var hos min bror och hans käre fru och underbara dotter och julmyste lite. Fick glögg och jordens godaste lussebullar. Fick tusen kilo kärlek och det värmer mitt hjärta något otroligt. Sen var det galej! Jag höll till klockan 03.00 och jag kan inte minnas sist jag var ute så sent.
Jag brukar säga att man borde skaffa en unge eller en katt som man kan skylla på när man går hem klockan tidigt istället för att förklara att ångesten äter upp en inifrån.
Men det var en underbar kväll. Fick träffa en vän jag inte träffat på hur länge som helst där missförstånd reddes ut och kramar blev utdelade.
Jag förstår dock varför jag dricker så sällan. Och jag ska nog försöka hålla på det där med att inte göra det alls. Men ibland är det bra gött.

Här kommer ett par bilder och även en mycket mörk video där vi hör mina begåvade vänner sjunga en trudilutt.





Bror dansar så fint






Baket



Födelsedagsbarnet!



Min vän ser ut att bli äcklad av mig, men det är lugnt










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!