Translate

15 dec. 2013

Lucka nr 14; berätta om din stil för ett år sedan.

Min stil vintern 2012 var nog absolut ingenting speciellt.
Jag var fortfarande sådär slank efter att ha gått ner alla de där kilona jag fightats med sedan jag var 13, men tyvärr så berodde det på ett mentalt hälsotillstånd som var i botten.
Jag inhandlade så otroligt mycket fina klänningar som många är för små idag. Men jag är hellre rund än mår som jag gjorde då.

Däremot hade jag precis fått färdigt min tatuering som jag längtat efter så länge och det gjorde allt.
Men då som nu var det klänningar som gällde. Gick med ullisar hela vintern för att klara de där kalla vindarna utan långisar och byxor. Klänningar och klackar. Punkt slut.
Jag använde bara de där kängorna med klack och snörning var dag i nästan ett år, nu är de slitna som bara den och vatten läcker in, men det hindrar mig inte, än.
Jag var snygg som satan i håret. Att jag orkade styla det även när jag var ute i skogen i Hälsingland är ett under. Men ack så fin jag var. Perfekt längd att locka att styra upp.
Så för ett år sedan var det uppstyrt och det kan bero på att jag hade tid då jag inte arbetade




.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!