Translate

29 okt. 2010

0620


Jag dricker mitt kaffe, jag fryser, pyntar mig lite och beger mig. När jag kommer hem är det antingen "Fyra nyanser av brunt" eller "Team Antonsen" som gäller.
Äta.
Bajsa.
Sova.

Men nu är det helg, jag har möjlighet att faktiskt göra något. Hitta på något som kanske bara är för mig, eller för mig OCH någon annan. Synd bara att den/de som jag skulle kunna delat en helg fylld av upplevelser inte är här.



Så!
Det jag har tänkt att ägna mig åt denna helg är kameran men då önskar jag mig hjälp av er! Jag har sett andra fotografer göra detta på sin blogg och ville prova för att se om mina läsare är lika involverade. Ni kan föreslå en känsla som jag skall försöka fånga på bild, eller kanske rent ut av ett färdigt motiv, ni väljer!
Spåna och spinn och återkom vettja!

Pussinuss

4 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja ha en känsla av förväntan fångad på bild. / Baloo

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja ha en serie bilder - en dag ur ett litet barns perspektiv. Anna-Lena

    SvaraRadera

men akta dig för spöken under sängen!