Translate

24 okt. 2010

Dagen idag!

Vaknade efter knappt fem timmars sömn. Utvilad efter att äntligen ha sovit i säng.
Drack mitt kaffe, städade och klädde på mig min absoluta favoritklänning.
Sedan begav jag mig ner på det otroligt höstfina området Grünerløkka där en fantastiskt fin fotoutställning pågår i detta nu. Den får ni inte missa.
Köpte ett par bilder som nu pryder våra annars tråkiga väggar.
Få en inblick i utställningen här.
Fick även möta fotograferna. Det var inte helt fel minsann!

Efter det gick vi till Birkelunden där det var söndag är marknad.
Vi hittade ett fint bord, en matta och lite koppar.
Lägenheten börjar ta form, dock fortfarande väldans tomt, ser fram emot att få hit Mimmis plock och möbler också.



Tog med mig kameran också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!