Translate

7 okt. 2010

Loneliness, is such a waste of time


Jag fick suget att bege mig ut när jag såg att solen äntligen har kommit ur sin dvala.
När jag öppnade porten ut mot gatan såg jag hur den låga höstsolen fick björkarna att brinna.
Det om något får mig fotosugen.

På söndag är det dags att gå på ännu en visning.
Har även tagit beslutet att inte ta första bästa, utan att välja ett boende jag verkligen
känner att jag kan trivas i.
Det blir så lätt fel annars.









Önskar att jag alltid fick till det mjuka ljuset den första och den sista bilden har.
Hade jag filtret jag så gärna vill ha hade jag kunnat vara nöjd var gång.




Här har vi mammas gamla tröja som jag verkligen älskar.
Har även på mig de lila handledsvärmarna hon gjort till mig.
Snyggare färgkombo än lila, grönt och brunt är svårt att hitta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!