Translate

9 okt. 2010

Helgen kom

Idag kommer jag ihåg ovanligt mycket från mina drömmar.
Malin kom till Oslo. Mamma bodde här och Bamsen var fortfarande i liv.
Mer än så berättar jag inte för då blir det bara massor som ingen annan än jag förstår.

Det är mycket som händer i mitt liv just nu, som de flesta vet.
Men det jag kommer gå in på detalj om, det är lägenhetssökandet.
För det är det som är mest spännande.
Jag väntar på ett samtal idag som kan förändra planerna helt.
Berättar mer om det senare.

Nu ska jag bara berätta kort om min kommande semester i sommar.
Det blir nog inget Indien, som jag så gärna velat.
Det blir nog faktiskt Hackås.
Saknar det för mycket för att inte åka dit.



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!