Translate

19 okt. 2010

Dagarna går

Jag vet inte vart jag ska finna tid att uppdatera här.
Det får bli mina dyrbara mornar. Det får det vara värt.

Jag och Mimmi fick besked igår och den enorma lägenheten på 80 kvadrat är vår.
Jag packade igår ihop mina grejer eftersom idag kommer den lille söte till Oslo och imorgon skriver hon på kontraktet. Vi sover första natten där imorgon. Utan möbler, men det får gå!
Det känns bra, men självklart lite jobbigt också. På grund av flera anledningar som ni säkert kan luska ut själva.

Men! Nu har vi 80 kvadrat lägenhet att fylla med fina saker och möbler.
Har inte heller någon spis, men det ska vi fixa innan lördag då den stora flytten kommer.
Får hyra enorma flyttbilen för att på något vis få dit pianot. Herregud så spännande det blir.
Så, bor någon i närheten och har överflödiga spisar, möbler småplock (eller ett par starka armar att bidra med på lördag) Meddela, eller om du har tips om någon fin (billig) butik. Det hade hjälpt mycket nu.

Första jobbdagen igår gick också kalasbra. Stortrivs!

1 kommentar:

men akta dig för spöken under sängen!