Translate

12 dec. 2010

121210

Vaknade till tonerna av

Electric Wizard - Black Mass


Jag har denna veckan blivit kallad både det ena och det andra.
Det som värmde min själ var när jag fick förklaringen till varför jag blev kallad för Karusell.

Det som gjorde mig en aning förvirrad var när jag blev ombedd att säga
"Det är jag som är Bamse".
Eftersom ölen hade ersatt blodet i mina ådror gjorde jag självklart det och det resulterade i att jag blev kallad för Bamse hela kvällen.

Jag förstår inte riktigt hur norrmän tänker och varför dom tänker så men jag tror att mannen i fråga gillar svenska och tydligen också Bamse.

Lördagskvällen blev lyckad.
Är mycket glad att jag tog mig en rejäl sovmorgon, annars hade jag inte hållit ut så länge som jag faktiskt gjorde. Jag och Mimmi avlade en kort visit på Föreningen som jag stolt kan säga att jag inte saknar sådär jättemycket. När vi insåg att våra strumpor satt fast i golvet och vår underbart äckliga (billiga) öl var slut så begav vi oss till "De Ville" där männen var fruktansvärt snygga, musiken var otroligt bra och ölen var fantastiskt god.

Jag måste än en gång få tala om hur mycket jag älskar människor.







Vi är söta idag också



Centrera

1 kommentar:

  1. jag bor vid skibakken, nästan vid nydalen som är nästan vid storo :D kan gå dit på typ en kvart.

    SvaraRadera

men akta dig för spöken under sängen!