Translate

26 dec. 2010

Katten



Tänk er att jag, som inte har rört på fläsket på ca 3 år och endast har ätit sådant som egentligen inte är menat att man skall äta har gått ner fantastiskt mycket i vikt.
Nu under julhelgen har jag ätit mer än någonsin. Och inte är det nyttig föda heller.
Jag har fortsatt att minska i omfång (!)


Sen hör det även till historian att jag går upp i vikt var gång jag har försökt att ge mig på en diet eller liknande.

Jag har i och för sig varit ute och promenerat i meterhög snö, ridit på hästskrället och skottat mängder med snö. Där har vi det kanske.
Jag som vanligtvis sitter på min nätta lilla booty har för en gångs skull faktiskt lyckats resa mig upp och fått något gjort.
Min kropp fick en chock skall jag tala om. Mina ben är näst intill orörliga.

Congratz.

Idag överlät jag även mitt vackra anlete i Leias händer och blev på något magiskt vis förvandlad till en stentuff katt. Eftersom det inte var någon som ansåg det vara spännande att fotografera coolakissen så fick jag göra det själv.
Lillgrisen fick lite färg i ansiktet hon också. Söta underbara.

(eeey, jag blev redhead,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!