Translate

15 dec. 2010

Jag är inte bitter.


Idag har magen än en gång ställt till det för mig.
Jag befinner mig i en ond cirkel.
Jag får ont i själen av att ha ont i magen och jag får ont i magen av att ha ont i själen.

Men jag vet, by fact, att allt kommer bli bättre inom en snar framtid.
Det gäller bara att jag måste ta tag i det hela.


Thåström - Ingen Neråtsång



Dagen idag slutade med att jag fick bege mig hem tidigare eftersom jag var förslappad i kropp och huvud. Gick till butiken och handlade mat för första gången på ca 6 veckor. Att gå och handla när man inte befinner sig i sina sinnes fulla bruk är inget jag rekommenderar. Det hela resulterade i att jag nu ska äta kalkonkorv med potatis och sillsallad istället för köttkorv med potatis och rödbetssallad.

Internet är nu, efter många om och men, beställt.
GRATTIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!