Translate

19 dec. 2010

Söndag och musik


_____________________________________

"Säkert sex är att hålla tummarna och hoppas på det bästa."

Slash.

Butter Baby- The Smell Of Mutiny


Kvinnor och män. Kvinnor och män.

Vi har nog alla någon gång kommit med den där klockrena kommentaren som man riktigt klappar sig själv på ryggen för i efterhand.

Det är dock sällan man kommer på det ultimata i stundens hetta, men när man väl gör det kan man inte bli annat än stolt över sig själv.

För min del är det ytterst sällan det inträffar, och när det väl gör det blir jag så exalterad att jag nästan börjar gråta.

De senaste veckorna har mitt ordförråd krympt och jag börjar ana att jag snart tappar språket helt. Men huvudsaken är ju att jag har huvudet på skaft och tänker klart.
Risken finns väl att även det går åt skogen så jag får väl nöja mig med att flina dumt åt andra människors kloka ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!