Translate

14 dec. 2010

Orkar inte vara brud

Jag skulle gärna vilja säga att mitt hår är champagnefärgat som det stod på förpackningen att det skulle bli. Men då skulle jag ljuga.
Eftersom jag är en mycket ärlig människa så skall jag tala sanning.
Det är gult.
Dock inte lika gult som det ser ut att vara på bilden. Men nästan. Håret som egentligen skall sitta på sidorna av huvudet har gått av och jag skall nu ta saxen och klippa av det härligt långa håret som faktiskt klarade sig i nacken så jag slipper att ha (så som på bilden) det uppsatt.
Det gör lite ont i mitt hjärta och jag har insett att jag borde ha stryk.


Foo Fighters - For All The Cows


Måste även berätta om mitt och Mimmis härliga kvällsnöje.
När vi befinner oss ute på balkongen betraktar vi alla stjärnor som tränar nere på gymmet.

Underbara människor.


filmtipsfilmtips
Detroit City Rock.
(Egentligen fruktansvärt dålig men jag får skämmas lite och erkänna att jag skrattade högt ett flertal gånger
)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

men akta dig för spöken under sängen!